lørdag den 1. november 2014

Så er jeg igang med at finde regneorme til dyreholdsopgaven. I første omgang er de indsamlet i en spand, men skal senere flyttes til et hjemmelavet terrarie, som jeg vil bygge af nogle gamle vinduesglas jeg har stående.



Min yngste datter Olivia vil rigtig gerne hjælpe med at finde regnormene, så vi gik på jagt i mine børns køkkenhave. Vi har indtil nu fundet ca. 15 regnorme i forskellige størrelser.

Der var også andre dyr i haven, da vi først fik den udforsket godt igennem.
En stolt Olivia:)
Hun blev rigtig god til at vende jorden, og fundet regnorme til projektet.

2 kommentarer:

  1. Fedt, Bent! Olivia ser maks glad ud :) Jeg har læst at mange regnorme er tegn på sund jord, så det må være en god køkkenhave.

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg er spændt på at se dit terrarie ;-)

    Vh Ida

    SvarSlet